Alanma.reismee.nl

Dag 4 vervolg

Ja en toen moesten wij nog eten. Wij kwamen in een restaurant,giftshop,bakery en nog veel meer . Helele lange tafels en je werd naast andere mensen gezet. Ik had mazzel kwam naast een dikke amerikaanse man te zitten, voelde mij meteen 20 kg lichter. Het begon met stapels wit brood met allerlei dingen die je erop kon smeren en je bleef maar,links en rechts doorgeven. Er stonden grote kannen met drinken. Toen kwam het hoofdgerecht. Heerlijke kip, boeuf stroganoff, en schijven vlees. Mais, puree, doperwten, zalige noodles en maar doorgeven.

Wij moesten zo lachen. En herrie van jewelste. Maar het was zo leuk. Iedere x werd het aangevuld. Het dessert was ook zoveel. Grote taarten, ijs, cheesecake.

Tonnentje rond kwamen wij terug en ik sliep meteen. De dames weet ik eigenlijk niet. Het is vannacht zo koud geweest dus de kachel moest aan.

Vaandaag nog een dagje amsih.

Reacties

Reacties

Rik

Oh wat klinkt dat bijzonder, Marion! Ben benieuwd naar de foto's hiervan. Het water loopt me in ieder geval in de mond.

Rosalien Korver

Wat een ervaring. Schitterend. Wanneer komen de foto's ?
Heb Annemiek ook een appje en mailtje gestuurd. Hoop dat ze het kan ontvangen!
Jullie zullen vandaag vast wel weer iets leuks beleven. Geniet ervan. Groetjes.

marja

tjongetjonge ladies, wat een verhaal. Zo te horen behoorlijk wat spektakel met erg leuke ervaringen. Veel plezier nog daar en we kijken uit naar het volgende verhaal hoor. Enne ... hoe zit het met die fotoos?

Mary

Tjonge,tjonge, wat een verhaal wel lachen om die verkeerde auto.
Leuk dat eten is weer eens wat anders zie het voor me dat doorgeven.
Iemand vroeg om de foto,s jaaaaaa daar kijk ik altijd het eerste naar maaaaaar jammer.
Geniet verder hoor Dames.

Jeannette

Ik eet in gedachten mee!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!