Alanma.reismee.nl

4 de dag

Na een best goed ontbijt op pad. Het ging niet zo snel als wij dachten. Tom liet ons in de steek of wij lieten tom in de steek. Ik had in morgantown zo een leuke quiltwinkel, nou die zat er dus niet meer.

Na door het platteland te zijn gereden kwamen de eerste koetsjes al aan. Eenmaal in intercourse, sorry zo heet het echt, aangekomen zijn de dames los gegaan. Eigenlijk te moe om het allemaal in ons op te nemen. Maar gaan zo voor de herkansing. De quiltwinkels werden al groter.

Aan de overkant stond een bankje en daar stond een pop, tenminste dat dachten wij maar het was een oide amish met nog een paar tandjes.

Trouwens op het slagveld waren annemiek en alida even naar een standbeeld en kwamen terug en doken een auto in, niet die van ons, ik zag het in mijn achteruitspiegel en dacht ohhh die hebben nu al genoeg van mij.ach hij had wel dezelfde kleur hoor.

Eenmaal in het hotel, nou hotel zeg maar enigggggg allemaal cottages. Er liep een beest met heel veel haar het had een staart en 4 poten meer kan ik er niet van zeggen. Effe opslaan want het internet is vreselijk.

Reacties

Reacties

Rik

Dat moet ontzettend bijzonder zijn bij de Amish. Jullie komen natuurlijk oren en ogen te kort (vandaag ook het instappen in de verkeerde auto, ha!). Een bijzondere cultuur denk ik. Fijne dag, dames!

Rosalien Korver

Wat een enig verhaal, wat zullen jullie gelachen hebben. Zie het al voor me.

Anne-Rieke en Hans

Rond Pasen bij de Amish, hoe bijzonder kan het zijn.
Jullie hadden ook voor een koetsje kunnen kiezen:)
Goede reis verder dames,
Groetjes vanuit bewolkt en fris Gouda,
Hans en A.R.

Hetty

Jullie zijn goed bezig oude mannetjes en een verkeerde auto als dat maar goed blijft gaan. Nog heel veel plezier.

mieke

Ik krijg als ik deze verhalen lees steeds meer spijt dat ik niet mee ben gegaan.
Maar jullie lachen wat af en dat is ook de bedoeling en ook lapjes aaien is niet verkeerd natuurlijk
groetjes van uit een koud Maarssen

Otty

Ze zeggen wel eens ,wie veel reist heeft veel verhalen,maar ik denk dat jullie met een reis dagen kunnen vertellen.Jullie beleven nu al veel en zijn nog lang niet terug.veel plezier. Otty.

Hetty

Slechte verbinding mensen uit je huis zijn naar huis komen maandagavond weer terug ik neem het even over ik hoop snel van je te horen en maak je geen zorgen alles is hier oké veel liefs ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!