Alanma.reismee.nl

Dag 3

Nog even terug naar de avond van dag 2. Bij de chinees aan het eind van de maaltijd kregen wij een fortune cookie en ik zeg , vind ik zo,leuk. Maar ik kijk naar alida en die had het koekje al in haar mond. Wij zullen dus nooit weten wat de wens was.

Oke 3 dag. Van leesburg naar gettyburg. Onderweg aan een meertje een broodje gegeten.

Ja en dan kom je bij het slagveld. Heeeeeeel veel standbeelden heeeeeel veel kannonen. Ik kan er niet veel van vertelen maar dat kan annemiek wel.

Daarna naar de outlet, ik heb nog nooit zo een armoedige outlet gezien. Veel leegstaande winkels.

Heerlijk gegeten bij thanks d its fryday.

Vandaag richting amish. Het weer is prachtig de zon schijnt alweer.

Lapjes ja die hebben wij al gescoord. Maar echt..........er is nog veel,plek in de,koffer en bij de walmart hebben ze ook nog koffers te koop.

De auto is zalig. Dus niets te klagen. Ohhhhhh ik vergeet nog jo ann. Alida heeft linialen gekocht. Ik stof en linialen en eigenlijk weet ik niet wat annemiek gekocht heeft.

Reacties

Reacties

Hetty

Ik zit helemaal in jullie verhaal veel zien mee maken en mooi weer geluksvogels groetjes uit een koud Oudewater

Mary

Het is ontzettend leuk, om elke keer ff in mijn mail te kijken hoe het gaat met jullie,en te volgen.

Jopie Nagtegaal

Leuk om jullie belevenissen te lezen , en ook een beetje mee te genieten wat jullie allemaal beleven,Marion groeten vanuit een koud Haarlem en hier is alles ok. Henk en Jopie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!