Alanma.reismee.nl

Vervolg dag 2

Daarna kochten we in de bijzijnde supermarkt een zak broodjes, beleg, water en zo keer.

Toen reden we naar Great Falls Park, een prachtig natuurgebied langs de rivier Potomac. We zochten een plekje in de schaduw , want het werd echt zinderend heet. Al peuzelend kwamen er diepzinnige gesprekken. Zo leer je elkaar beter kennen, maar ook het met elkaar in de auto zitten is het heel hard gieren van de lach.

Tja, de dag was nog lang niet om dus besloten we om naar Webfabric te gaan, aangeraden door de medewerkster van Jinny Beyer. Allemachtig wat een stoffen, wat een kleuren, wat een assortiment!!!! Zoveel datje bijna geen keuze kunt maken. (Hoewel...een quiltere weet er wel raad mee)

Nu hangen we in onze kamer met de airco op de hoogste stand om even op 'temperatuur' te komen. Nu gaan we een kleine stap maken om een hapje te gaan eten. Een beetje magertjes want het is te warm om rijkelijk te eten.

Wordt vervolgd...

mieke

Hebben jullie geen foto's gemaakt van die leuke snoepwinkel met lapjes ?????

Hanneke

Gewèldig, het bezoek aan de eerste snoepwinkel en dat op dag 2.
Als dat zo doorgaat, wordt het een extra tas op de terugreis :)))

Rosalien Korver

Ja, dit is echt genieten. Ik geniet nu al met jullie mee. Hebben jullie nog een foto gemaakt van die dame van 81 jaar in korte broek??

Jeannette

Te warm om te eten? Ik kan altijd eten

Lenie

Wat leuk dat ik deze reis zo mee kan maken. Ik geniet er iedere dag van.
Roept ook weer veel herinneringen op.
Nog heel plezier.

Greta

Wat leuk zo n reis op deze manier te verslaan.
Word een klein beetje(klein beetje maar hoor!) jaloers.
Geniet ze en top flink blijft het weer goed

Joan

Leuk die verslagen dames.....zo reizen wij ook virtueel een beetje mee!

Hans en Irma

Gevaarlijk terrein, de Potomac! daar reed Edward Kennedy ooit met zijn geheime liefde de rivier in!
Hij redde zichzelf maar niet zijn dame, einde presidentsaspiraties (terecht). Dus blijf met 4 wielen op de weg dames en geniet van hetgeen je ziet!