Alanma.reismee.nl

De reis

De reis bgon goed. Wij vonden elkaar snel op schiphol. Alida haar dochter, kleindochter en vriendin stonder er om uit te zwaaien. Na de douane koffie gedronken en toen was het al tijd om naar de gate te gaan.

De grote W begon, wachten. Precies 11.50 zat iedereen op zijn plasts maar toen begon de w.. Na een 1/2 uur werd er gezegd een technisch mankement en dan zit je toch ineens niet meer zo gezellig. De wagens waren allemaal al weg dus geen airco. Het werd warm, heel warm. Na 3/4 ja hoor.......de mededeling de kapitein was er nog niet. Ja, wat ga je dan denken....... En warmer en warmer. D mensen die mij kennen weten dat er dan aktie komt. Even naar de dames achter gelopen voor water. Eindelijk na 5 kwartier was hij er maar ja dan ben je nog niet weg.

De vlucht was goed. Gelukkig hadden wij extra eten meegenomen, denk nou niet meteen aan een 6 gangen diner maar er werd al gepeuzeld.

De landing was hard heeel hard. Had de man niet zijn dag of slechte nacht in amsterdam gehad. Wilde hem bij de uitgang nog een suggestie voor een andere baan doen maar helaas hij was er niet.

De mega grote W begon. Mensen wat een rije. Annemiek begon zich uit te kleden, denk ze zal toch wel stoppen, want ja zo goed ken ik haar niet.

De auto is groot heel groot. Wij zaten snel op de weg en zo bij het hotel.

Rik

Leuk bericht en fijn dat jullie er nu zijn. Een flinke auto (lekker Amerikaans) is prima! Vallen jullie goed op en gaat iedereen uit de weg. ha! Jullie hebben vast de hele nacht goed doorgeslapen en zijn dan ook in een keer klaar met de Jet-Leg. Nu gezellig op pas naar de eerste avonturen. Ik ben reuze benieuwd en hou het allemaal in de gaten.
Heel veel plezier en een lieve groet, Rik

marja

jaja ladies, soms valt het wel wat tegen met al dat wachten, maar .... nu 3 weken dikke pret. Heel veel plezier met elkaar en met al het moois dat jullie gaan zien!

Mary Eilander

Wat een reis,om te beginnen bij Schiphol in dat vliegtuig vreselijk geen airco.
Gelukkig toch alles goed gegaan.Heel fijn een grote auto ik denk dat Alida rijd?
Genieten maar,veel plezier en ik blijf jullie volgen.gr van mij.

Peter

Ik dacht dat je alleen op de dames moet wachten. Maar in dit geval!!
Maak er een mooie en gezellige tijd van, doe veel indrukken op.
Wij rommelen hier wel gewoon door hoor.
Groet uit een zonnig Oudewater.

Anne-Rieke en Hans

Dag dames, goed begin is nog maar het halve werk:) Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, nu niet meer de grote W, maar de grote G, van genieten!! We blijven jullie volgen, groetjes uit zonnig Gouda.

Rosalien Korver

Hartstikke fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Was best wel een beetje bezorgd. En.. ja dames, Annemiek zit vol verrassingen hoor!!
Geniet ervan, ik blijf jullie volgen. Zit nu al te lachen.
groetjes

Irma

Jammer dat jullie start niet helemaal jofel was, maar dat hoort een beetje bij zo'n avontuur! Dan heb je tenminste wat te vertellen!!! Een mooi eerste verhaal! Ik blijf jullie volgen... en ik kijk uit naar de eerste plaatjes! Hartelijke groet, Irma

Hans en Irma

Hallo dames, de kop is er af. Toch nog veilig geland (Gelukkig) nu genieten van de welverdiende vakantie.
Op het thuisfront is alles rustig! Groten van Wiesje, Jansje, Irma en Hansje