Alanma.reismee.nl

Memphis

Het heeft de hele nacht gehoosd en geonweerd en ook na het ontbijt goot het nog. De koffers en tassen in de auto, de TomTom aan en gaan... Maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan: het was pikkedonker, de regen kwam met bakken uit de hemel, het onweerde en in de verte dreigde een tornado. Maar ja, je hebt geen andere keuze dus je moet. De kordate stuurmanskunsten van Alida en het uitmuntende kaartlezen van Marion brachten ons over de natte wegen naar Memphis! De kamers waren nog niet te betrekken maar de koffers konden in een kantoortje en zo gingen we op weg naar een grote mall. Daar werd nog het een en ander ingeslagen en liepen we droog omdat het weer goot. Wat een rust in zo'n groot winkelcentrum en wat lopen hier ongelofelijke lange mannen rond. Niet alleen lang, maar ook breed... basketballers??? Het is de laatste avond met elkaar en we gingen op sjiek bij Olive Garden... lekker gegeten. Eenmaal op de kamer lazen we berichten van de schade die de tornado hier heeft aangericht. We hebben geluk gehad...De vliegtuigstoelen zijn gereserveerd en we zijn ingecheckt: morgen terug naar Nederland. Bye bye America!!!

Rosalien korver

Jullie reisverhalen waren gezellig. Allen een fijne thuisreis. Groetjes Rosalien

Marja

Zo dames, het zit er op. Ik hoop dat jullie een goede reis terug hebbe gehad en het was leuk mee te lezen met jullie belevenissen.

Otty

Erg leuk om jullie avonturen te volgen .wat zal je nog veel te vertellen hebben.
Groetjes Otty

Mary

Oeps, ikloop ff achter.Wat een leuke reis verhalen,jullie hebben genoten en veel gezien.
Die Tornado zagen wij op de T.V.gelukkig goed gegaan.
Goede terug reis,gr Mary

Anne-Rieke en Hans

Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Thuis horen we de verhalen. Goede terugreis en welkom weer in Nederland!

Hans en Irma

Fijn dat jullie weer (bijna) thuis zijn. Vakantie is leuk, maar "there is no place like home!"
Welkom thuis en tot ziens