Alanma.reismee.nl

Paducah

Verbazing wekkend waar wij eten. Gisteravond in een heel klein dorp maar de tent zat vol. Het motel was verschrikkelijk. In amsterdam zouden zij zeggen , daar laat je je hond nog niet slapen. Maar..........in het vooruit zicht van hancocks kon niets meer stuk. S morgens gingen annemiek en alida naar het quiltmuseum , marion naar de walmart.

Daarna naar Hancocks, oh nee eerst Applebee voor de lunch. Ja en toen.......stappen wij binnen bij Hancocks.

Twee betonblokken stonden naast mij. Zacht gekreun naast mij. Het was nog niet druk dus rennen door de hele smalle gangetjes.

Er werd wat in het karretje gelegd en hup verder. Na een poosje was toch de batterij in het hoofd leeg en gingen wij op weg naar Union City. Het lag verder dan wij dachten maar een motel waar alleen prinsesjes komen dus wij zaten goed. Alida ging op het bed liggen en zei, hier kom ik niet meer af, zo mooi!

Toch nog gegeten in een heerlijk restaurant en nu zijn Alida en Annemiek ijverig met de naald.

Morgen op herhaling Paducah.

Reacties

Reacties

Hetty

Ja je moet er wel wat voor over hebben om alles te zien veel plezier

Marja

Oh die foto met dat karretje met stofjes; ik zou ontzettend graag wensen dat ik met mijn dikke gat ook in dat karretje zat!

Anne-Rieke en Hans

Wat een overweldigende hoeveelheid stoffen!!!!
Thuis alles maar uitwerken, hier genieten en inslaan.

Otty

Moest even jullie verslag inhalen ik ben een paar dagen weg geweest.Als ik die kar met lapjes zie ,zijn jullie voorlopig onder de pannen,je kan zo een lapjes partie houden. Maar de kringloop winkel zou me ook heel erg aantrekken.Geniet verder!

Rosalien korver

Vanochtend miste ik jullie reis bericht! Lees het s'morgens al heel vroeg in bed. Hopelijk morgenvroeg weer een gezellig verhaal. Jullie nog een gezellige avond, ik ga nu slapen. Groetjes

Joan

Nou Rosalien, je wordt op je wenken bediend! Vanochtend (28-04) zelfs TWEE reisverhalen! Ik hou ze ook allemaal elke ochtend bij..... Hartstikke leuk!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!