Alanma.reismee.nl

Paducah, here we are...

Gisteren, 23 april, zijn we vanaf Hamilton naar Troy, nabij St. Louis, gereden.Onderweg niets beleefd en dat was maar goed ook want Marion gaat niet zo lekker. De infectie in haar hoofd maakt dat ze zich beroerd voelde. Ze ging alleen op een kamer en kon dus gaan slapen wanneer ze maar wilde. Alida en Annemiek prikten nog een naaldje weg en keken naar ' boer zoekt vrouw'. We wilden natuurlijk wel op de hoogte blijven van die Nederlandse boeren, toch?

Vanmorgen dus gingen we van Troy richting Paducah. Het gaat met Marion helemaal niet, dus eerst naar de apotheek voor een sterker middel. Onderweg moest er getankt worden en, hoe toevallig, was er een Antique hal aan de overkant. 'Kaassie' voor Marion die al dagen spijt heeft van een oude quilt die ze graag had willen kopen maar te duur vond. En, wat bleek...? Oude quilts te over, redelijk betaalbaar en in goede staat. Zo blij als een kind ging ze met haar schat de auto in. Deze keer was de afstand niet meer zo onwijs lang en namen we de tijd om langs de Ohio river te picknicken. De temperatuur stijgt weer, dus was het langs het water even heerlijk toeven. En daarna reden we zo Paducah binnen. Het was nog rustig in de straten maar als ik het moet geloven zal het vanaf woensdag één deinende mensenmassa zijn. Er wordt op diverse locaties nog driftig gewerkt aan de inrichingen. Het zal ons benieuwen.

We slapen nu een nachtje in Benton, of all places, in het gebied 'between the lakes'. We hebben het beter gehad maar moeten het er maar mee doen. Vanaf morgen beter!

Wordt vervolgd

Germa

Spannend ben benieuwd! En waar jullie mee thuis komen. Vervelend dat Marion niet lekker is, beterschap!

Hans en Irma

Hallo dames, mooi verhaal weer. Jammer dat Marion niet helemaal lekker is. En dit keer letterlijk. We hopen dat de nieuwe medicijnen beter helpen. Wij zijn inmiddels van de katten overgestapt naar oude mensen. We gaan vandaag naar Paleis het Loo, met een weersverwachting van 6 graden Celsius met af een toe een (regen, hagel of onweers-) bui. Dus iets ander weer dan bij jullie. Goede reis verder dames.

Anne-Rieke en Hans

Net bericht geplaatst en het verdwijnt spontaan!
Dames, geniet hier in Paducah en speciaal voor Marion: BETERSCHAP!!

Mary

Misschien de Airco waardoor ze ziek is geworden,dat zijn ziekmakers,maar je kunt er met die warmte niet van buiten.
Beterschap wel een leuke foto.
Hier regen,regen, gr van mij.

Peter

Marion op oorlogs sterkte, staat je goed.zo kan je ook Koningsdag vieren.
Groet uit een koud en winderig Oudewater.
Veel beterschap toegewenst, jij mist ons zekeral..