Alanma.reismee.nl

Dag 10 en 11

S morgens vroeg op weg naar St.Louis. Het werd warm, heel warm. Onderweg zag Alida een uithangbord dat er grotten waren. Dat wilde Annemiek en Alida wel. Zij kregen een tour van 3/4 uur. Was indrukwekkend daarna op het terrein een picknick. Verder door naar st Louis. Gelukkig een nwe motel 6. S avonds in een sportcafe gegeten annemiek en alida namen een pizza, groot heeeel groot. Maar de dames wilde er een mes en vork bij. De man vroeg echttttt hij kon zijn oren niet geloven.

Dag 11

Smorgens van St Louis naar Hamilton over Hannibal ., langs de Mississippi maar er moest koffie gedronken worden. Wij kwamen in een soort fabriekshal en enorm groot restaurant met uitkijk op de illionis rivier.

De quiltwinkel in Hannibal was ook groot enig plaatsje Hannibal.

Nu zijn wij in Cameron vlakbij hamilton, morgen naar Hamilton. Zoooooo benieuwd.

Mieke

Goede morgen dames, ja ja dat jullie genieten lezen wij telkens weer en nu even over het woordje weer dat het bij jullie warm is heel warm schrijven jullie nu ik kan iets vertellen over het weer en is heel koud hier zeer koud afgelopen nacht op een plaat -9 graden ha ha dus een tip voor jullie lappen uit de koffer en de zon er in proppen want wij willen ook warm weer

Hans en Irma (Oudewater)

Het gaat voorspoedig daar met jullie in Trump-land. Hier ook hoor, fris voor de tijd van het jaar maar goed wandelweer. Terwijl jullie genieten van het natuurschoon en de horeca in de VS doen wij dat in de polders van Lopik en de Krimpenerwaard. Jullie Pizza (met mes en vork), wij Patat en Appeltaart bij de veerpont van Schoonhoven. Blijf genieten daar, dan doen wij dat hier ook, vele duizenden kilometers (miles) naar het oosten. Groeten van Irma, Wiesje, Jansje en Hansje

Anne-Rieke en Hans

Zo te horen verloopt jullie reis goed dames. We genieten van jullie warme reisverslag, hier is het Hollands kil, maar wel vanachter het glas erg genieten van het voorjaar. Morgen is het corso, een frisse klus voor de meisjes op de wagens, maar het lijkt droog te blijven. Goede reis verder, groetjes van Hans en Anne-Rieke.

Otty

Leuk allemaal.ja in Amerika kennen ze geen kleine porties.Dus drink je sloten koffie en reuze pizza.maar geniet er maar van.

Otty

Mary

Ja,ff wachten piza wie kent het lied niet.
Gezellige reis verhalen dames jullie hebben het leuk.
Hier is het een mooie zonnige dag.
Was heel druk met mijn vrijwilligers werk zeker 85 mensen.
Nu op de bank wijntje erbij ging makkelijk open hahaha.
Succes dames enig om elke dag ff te kijken is er wat nieuws.mgr van mij.