Alanma.reismee.nl

Dag 9

Gisteravond wilde de dames nog een wijntje annemiek had een fles gescoord in de walmart maar had niet gekeken naar het schroefdeksel. Ja en toen.....plastic kurk erin. Na rond gekeken te hebben een hanger gepakt en hups hij was open. Ik zag de bui al hangen met 2 huilende dames.

Smorgens gingen wij op weg van lewisburg naar louisville. Dachten makkie, 358 miles, maar viel tegen ondanks de div stops.

Toen nog even naar het vliegveld om over de auto te praten de man begreep het en ging met washington bellen. Maar hij kreeg niet voor elkaar dat wij geld terug zouden krijgen. Hoewel hij toegaf de de auto kleiner was als wij voor hebben betaald, dus dit wordt vervolgd.

Morgen weer verder kentuky in. Het was warm vandaag en de airco maakt overuren. Dit om jullie extra jaloers te maken.

Rosalien

Dacht dat jullie in zo'n Amerikaanse bak reden, zag dat al helemaal voor me

Germa

Hebben jullie niet genoeg ruimte in de auto voor alle stoffen!????

Mieke

Wie het kleine niet eert ha ha ha

Marja

Hoi ladies,
Jaja, en dan ons weertje hier en Holland. Wel zonnig, maar steenkoud. Vannacht heeft het zelfs gevroren! Het zal in Kentucky nog wel warmer worden vrees ik. Veel plezier daar en komend weekend Paducah? Zal wel een heel andere ervaring worden voor Marion dan de vorige keer. Hoop dat het dit keer lekker voorjaarsweer is en geen overstromingen!

Jopie Nagtegaal

De auto verhuurder dacht ,de dames komen uit het kleine Nederland ! dus die passen wel in deze auto,
veel plezier nog en het is hier nog steeds erg koude wind