Alanma.reismee.nl

Dag 8

Het zou een dag worden door het national park. Toch konden wij het park niet vinden. Op een kleine weg stond een man, ik zeg ik ga het vragen en schuif de auto erachter. Charmante man, weinig tandjes scheelt in tandpasta kopen dus ik zeg tegen alida doe even het raam open dan vraag ik het hem. Alida gilde neeeeee klein stukje maar want de man had 4 honden bij zich. Beagles dus geen leeuwen. Maar het raampje mocht maar,op een kiertje. De man ging de weg vertellen, nadat hij het al 2x verteld had zei,ik ja wij begrijpen het maar hadden niets verstaan. Toch de weg gevonden. Berg op berg af mooie omgeving. Een mooie plekje gezocht om te picknicken . Er waren allemaal mensen aan het vissen. Toen veerder gereden. Hotel tegenover walmart en ach wij hadden nog niet alles. Daarna gegeten en nu quilten op de kamer. Morgen gaan wij miles maken want wij gaan richting hamilton.

Reacties

Reacties

Rosalien Korver

Marion, enig je verhaal. Heb jou nu ook via een foto gezien. Maak ook eens een foto van de auto!! Hebben we een idee, waarin jullie rijden. groetjes en fijne dag morgen.

marja

haha, jaja, met vragen kom je ver! Die Walmart doet toch maar goede zaken met jullie. Have fun!

Peter

man, zonder tandjes, vrouwen met volle tassen en koffers, gevaarlijk..
Hier Pasen met hagelstenen,en koud, dat is erg!
Maar geniet nog van alles wat er komen gaat!
Hier alles onder controle, maar wel stil hoor.
Gr, Peter en Mary.

Mary

Alida,wat heb ik gelachen om die honden Beagles, dat zijn de liefste honden die je kunt hebben het zijn echte familie honden.Onze hond is een Basset lijkt er erg op je kent hem.
Komt met zijn zware blaf erg over hihihi maar hij zit het liefs op je schoot kan niet met 28 kilo.Verder lachen met naar de weg vragen en het niet verstaan,( Komt door zijn prachtige gebit natuurlijk.Totziens gr.

Anne-Rieke en Hans

Goed hoor dat jullie dat gewoon zonder GPS oplossen, met je Hollandse mond!
En koopjes vind je toch gewoon vanzelf??
Goede reis verder!

Otty

Ha,ha,de Hollandse dames moeten vaker hun charmante kant laten zien.Je weet maar nooit wat je nog tegen komt.Alida ,ik had nooit gedacht van je dat je bang was voor knuffel hondjes.groetjes Otty.

Hans en Irma (Oudewater)

Fijn om te horen dat je voor deze (bus)route geen assistentie nodig hebt. Ik voel mij in deze verwant met de tandeloze en onverstaanbare man. Ik lees dat jullie volop genieten en dat is hoe vakantie bedoeld is. Blijf genieten, op het thuisfront is alles onder controle, ik heb zelfs al weer iets (zelf stuk gemaakt) gerepareerd n.l. de lamp in de kast. En vanavond een bekende buurman aan de deur gesproken, niet binnengelaten trouwens. ;) En dat terwijl ik hier vorige week met 2 Jehova-getuigen koffie heb gedronken. Groeten van Irma, Wiesje en Jansje en natuurlijk ook van Hansje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!